Music(팝송)

Right Here Waiting...Richard Marx

♡풀잎사랑♡ 2017. 4. 20. 23:05

 

 

 

 

 

 

Right Here Waiting

Richard Marx

 

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
How can we say forever


바다는 매일 매일 멀어져가고

나는 서서히 미쳐가.

나는 수평선 너머에서 너의 목소리를 들었어.

그러나 고통은 끊이질 않았어.

만약 내가 널 다신 볼 수 없다면

어떻게 우리가 끝없이 이야길 나눌 수 있을까.


Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you


네가 어딜 가던지

네가 어딜 가던지

나는 바로 여기서 널 기다릴꺼야

어떤일이 일어나더라도 혹은 내 심장이 멈춰버려도

나는 바로 여기서 널 기다릴꺼야


I took for granted all the time
That I thought would last sometime
I hear the laughter and I taste the tears
But I can't get near you now
Oh can't you see it baby
You've got me going crazy

 

 

나는 내가 때때로 생각하던 것들이

늘 지속되리라 생각해왔어.

나는 웃음소리를 들었고 눈물을 맛보았지.

그러나 나는 지금 너에게 다가갈 수 없어.

너도 볼수 없을꺼야.

니가 날 미치게 만들었지.


I wonder how we can survive

This romance, but in the end if I'm with you
I'll take the chance
(I'll take the chance)

 

 난 우리가 어떻게 살아남을 수 있는지 궁금해.

 이런 사랑에서, 결국 내가 너와 함께 있을때

난 위험을 무릅쓸꺼야

난 위험을 무릅쓸꺼야.