Music(팝송)

Lara Fabian - You're Not From Here

♡풀잎사랑♡ 2020. 6. 1. 15:15

 

 

 

 

 

 

 

이 노래 좋아요

특히 영상이 so awesome!

 

 

Lara Fabian - You're Not From Here

.

.

.

 

 

 

 

 

 

Lara Fabian - You're Not From Here

 

 

 

 

 

 

I don't know whtat is going on
무엇이 진행되는지 나는 몰라요.
You turn around and touch my heart
당신이 돌아서서 나의 마음을 만졌어요.
A silent moment speaks the truth
고요한 순간이 진실을 말해요.
Something has happened all at once
무언가 한번에 일어 났어요.
It should have scared me in advance
그것은 나를 미리 겁먹게 해야만 했어요

But I was falling in those eyes of yours
하지만 나는 당신에 그런 눈에 빨려 들어가요.
And so fear was gone
그래서 두려움이 사라졌어요.
I know there was nothing else I'd ever want
내가 이제까지 원하던 것이란 걸 나는 알아요.


I know you
나는 당신을 알아요.
You're not from here
당신은 이 세상 사람이 아니에요.

I've waited for you to appear
나는 당신이 나타나길 기다려 왔어요.
To take my breath way
나를 숨이 멈추도록 놀라게 하면서
And make me weep
나를 울게해요
You're not from here

당신은 이 세상 사람이 아니에요.

Not from this here and now
이 세상 사람이 아니에요, 그리고 이제
Just a touch of yours
당신의 한번의 손길로
And I fly... and I fly... and I fly...
나는 날아가요, 나는 날아가요, 나는 날아가요


I can't get used to missing you
나는 당신을 그리워 하는 데 익숙할 수 없어요
If thise is how it's gotta be
만일 이것이 일이 그렇게 되어야 하는 거라면
I need an angel to watch over me
나는 나를 지켜 보아줄 천사가 필요해요.
No one can hold the hands of time
아무도 시계 바늘을  붙잡을 수 없어요. 하지만

But I can hold you in my mind
아름다운 음악처럼 반복해서
Over and over like a melody
나는 내 마음 속에 당신을 붙잡을 수 있어요.


For now
당장은
I'll stand still
나는 조용히 서있을 거에요.
For now
당장은
I'll be filled by the memory of your skin
난 당신 살갗의 추억으로 가득 차 있을 거에요